Czy warto zlecić komuś organizację wesela? Wywiad z konsultantką ślubną

Dla wielu par ślub i wesele to najważniejszy dzień w życiu. Dlatego dążą do tego, aby był on wyjątkowy i niepowtarzalny. Jednak organizacja ślubu i wesela to nie lada wyzwanie, wymagające zaangażowania, dobrej koordynacji i umiejętności zarządzania wieloma zadaniami naraz.

Czasem dobrze jest oddać te zadania w ręce zawodowców. Konsultanci ślubni to eksperci w swojej dziedzinie, którzy w imieniu Pary Młodej m.in. negocjują korzystne ceny i najlepszy serwis, z dostawcami usług ślubnych. To profesjonaliści, którzy znają się na obowiązujących trendach i wiedzą co w biznesie piszczy.

Jeśli nie jesteście pewni, czy warto, przygotowaliśmy dla Was wywiad z konsultantką wesel. Zapraszamy do lektury!

Na czym polega praca konsultantki ślubnej? Jakie są najważniejsze zadania na tym stanowisku?

Na pracę konsultanta ślubnego składają się bardzo różnorodne zajęcia, obejmujące wiele aspektów. W zależności od Pary, która się do nas zgłasza, zakres naszych zadań jest różny. Zaczynamy od indywidualnej konsultacji, ustalamy zakres naszych obowiązków. Wiąże się z tym wykonywanie wielu telefonów, umawianie się na spotkania, docieranie do różnych miejsc w celu ustalenia szczegółów i załatwienia formalności. Jako konsultanci doradzamy i szukamy rozwiązań różnych problemów. Często pomagamy wybierać dodatki do stroju Panny Młodej, krawata do garnituru Pana Młodego!

Czy organizuje Pani tylko ceremonie ślubne, czy też odpowiada na wszystkie problemy młodych?

Zgłaszają się do mnie różne Pary, każda z nich szuka innego rozwiązania. Jedne proszą o pomoc w organizacji całego wesela, gro z nich chciało się za to zabierać samemu, ale nie zdawało sobie sprawy z tego ile to wysiłku i przygotowań.

Inne pary proszą o rady, gdzie czego szukać, co jest modne. Konsultują ze mną swoje plany, wspólnie sprawdzamy, czy są one realne.

Niezależnie od problemu, staram się wkładać jak najwięcej serca, w moje działania. Każde zlecenie traktuje indywidualnie.

Jak wygląda współpraca z klientem. Jak przebiegają rozmowy, ustalenia ?

Rozpocząć współpracę jest bardzo łatwo. Wystarczy zadzwonić, napisać maila i umówić się w ustalone miejsce. Na spotkaniu omawiamy oczekiwania i wyobrażenia dotyczące uroczystości. Przygotowujemy ofertę, przedstawiamy wycenę usługi. Na kolejnym spotkaniu przedstawiamy szacowany budżet ślubny. Po akceptacji Pary Młodej podpisujemy umowę i zaczynamy intensywnie pracować nad wyznaczonymi zadaniami. Podczas pracy, oczywiście, jesteśmy w stałym kontakcie z Narzeczonymi, konsultujemy nasze poczynania i w razie czego szukamy alternatywnych rozwiązań. Cały czas trzymamy rękę na pulsie!

Jak kształtują się ceny takich usług?

Cena zależy od zakresu naszych zadań. Inne koszta poniesie Para, która powierza nam zaaranżowanie całego dnia uroczystości, a inna, jeśli będziemy musieli przeprowadzić ślubne SOS! Dlatego każda Para, po pierwszej konsultacji, otrzymuję osobną ofertę. Warto tutaj zaznaczyć, że Młodzi, wbrew pozorom, otrzymają większą wartość, oddając organizację w zewnętrzne ręce – będą mieli więcej czasu dla siebie! Dodatkowo taka procesjonalna obsługa zaoszczędzi wielu telefonów, stresu i formalności.

Jeśli jednak decydujesz się na samodzielną organizację wesela, Hotel na Błoniach zawsze służy swoją radą. Od lat organizujemy wesela w naszym obiekcie. Ogarniamy trendy i wiemy, co w biznesie weselnym piszczy. Zapraszamy do kontaktu!

źródło zdjęć: pexels.com, filmweb.pl (kadr z filmu „27 sukienek)